Tisdag 3/4

Idag var det snurrigt, hann inte dra en kam genom håret eller dra upp blixtlåsen på kängorna. Dessutom missade jag bussen puh...Lite tur bara några min sen och kostläralektionerna var i datasalen. Satt med en kille och kollade på olika hemsidor. Fick upp gröna listor och röda listor, intressant vilka livsmedel som är fria från transfett. Döm om min förvåning så var inte AXA harmoni bröd, osötat en bra produkt. Det som jag gillar!
Möte med handledaren, berättade om min oro för att man måste ha egna jobbarkläder. När jag var på samma hotell för 4 år sedan så var inte det så viktigt.
Sen gruppledarlektioner med god lunch emellan, handlade om hur vi skriver CV och vad som ska stå i den för att verka intressant för arbetsgivaren. Det togs upp att 90 % får jobb genom kontakter och 10 % genom CV. Håller inte med om detta för jag har fått de mesta av mina arbeten p g a personligt brev och meritförteckning.
Tog sen den egna promenaden genom stan.

Kommentarer
Postat av: maria65a

ju mer man läser om vad färdiga saker innehåller, ju mindre vill man äta av det...

2007-04-03 @ 21:24:53
URL: http://blogg.passagen.se/maria65a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0