Norges nationaldag

Oj vad jag mådde dåligt när jag vaknade, blev nog lite mycket vin. Tar oftast bara ett glas. Fick sms om fika på Stigs. Det blev jag glad över så gjorde mig i ordning för det. Kunde inte äta så mycket. Köpte en cola i allafall och systerkompisen hade med sig Alvedon. Vi satt ganska länge och pratade om ditten och datten. Det blir bara sämre och sämre nu för oss utan arbete så jag funderar starkt på att starta eget. Var förbi och handlade så jag skulle vara säkrad. Fick syn på en påringning från systerkompisen i Sthlm när jag kom hem, synd att jag missade det samtalet, men telefonen var hemma.
Idag en lugn dag innan stora städdagen på Aurum imorgon när lite gäster.

Kommentarer
Postat av: Lostman

Du har ett rikt liv du!

/L

2007-05-17 @ 21:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0