Natten mot 28 feb - resa Skåneland

Jag firade med pizzabitar, kålsallad. En liten bit choklad och ett litet glas Baileys. La mig några timmar. Steg upp 6.40. Han gästboksvännen från Jönköping ringde och gratulerade. Jag blev så glad!! Fick hälsningar från norr också, pengar, gratulationskort, sms... Gjorde mig iordning. Kl 09.00 satt på bussen till Skåne. Många sjuka åkte med för det var jäkla hostande och dessutom rökning på det. Hur många långtradare som helst efter vägen från olika länder.
Resan var trevlig. Solen sken och det var en klarblå himmel. Alldeles grönt. Fick inte med mig något ätbart dock.. Många sms under vägen.
Framme 17.20. Kompis mötte mig. Vi handlade ängelboken till Py.
Sen såååå hungrig. Grekisk mat. Gott! Tur happy hour.
Tog bussen till Lomma. Jättemysig lägenhet. Blev så fint ljust och trevligt när gästboksvännen gjorde om vardagsrummet. Vi bytte presenter. Fick en gullig liten musikängel! Vi drack thé och åt dom berömda Lommasemlorna.
Sen senare på kvällen flera vinglas och naturgodis. Vi började lyssna på ett radioprogram där Py medverkade, och jag fick höra historien kring låten "Flyg iväg" Sen skulle vi se ANC-galan men på grund av krångel med dvd:n så såg vi dokumentären, där fick man se artisternas engagemang före ANC- galan. Vi satt sen och drack vin, och snackade till 02.45. JÄTTETREVLIG FÖDELSEDAG!

Kommentarer
Postat av: ullen

kolla mitt inlägg hahha

2008-03-03 @ 12:05:55
URL: http://ullens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0