Vistelse i norr - 28 aug

Äntligen semesterresa till norr...Tur jag fick skjuts till stan. Fick prata engelska, en kille från Switzerland passade väskorna. Väl på tåget och plats i tågets färdriktning,klev dobbermanhunden Vilja på med sin husse,en ung kille som ville bli/jobba som lärare. Vi satt i godan ro, när en lokförare i 50 års åldern steg på för han hade plats i djurvagn, och han skulle naturligtvis sitta och dricka rött och innan jag visste ordet av var kjolen full av vinfläckar.. Oj vilken olycka och jag som bara hade denna kjol med mig. Efter ett tag klev Staffeblandningen Jessie på med sin matte, hon var adopterad från Irland och lät som ett monster varje gång hon skällde. Hade gått igenom mycket för att komma till Sverige. Hennes unga matte hade bara känt sin hund i 4 timmar och dom blir nog oskiljaktiga. Lustigt! Nu satt vi Umebo, Skellftebo och Lulebo i samma kupé! Mitt Lejon var en ängel hela resan.

Kommentarer
Postat av: Conny

Settet, blir nyfiken vad fick du för present.
C

2008-05-27 @ 00:46:34
Postat av: Cath

Hej C om du ser det här ska jag berätta att jag fick ett sushiset ett paket med pinnar små skålar och tallriksunderlägg kommer inte på vad dom heter
Men synd att jag inte fick skriva en hälsning i din blogg.
Sommarhälsningar
Cath

2008-06-02 @ 04:08:45
URL: http://sunnyhill.blogg.se
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

kom in och umgås !

2008-06-02 @ 19:14:38
URL: http://hippamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0