Nedräkning

Luften går ur när det närmar sig slutet....Vet inte hur många gånger man ska orka börja och sluta, börja och sluta. Det är tröstlöst...

Personalen tilltalar en och jag har känt mig som en i gänget även om jag bara varit på Fryshuset i 6 veckor..  Chefen sa  - du har varit ett stort stöd..
Alla som arbetar där skulle kunna vara mina vänner. Det kommer att kännas tomt i början när jag slutat.. Usch, fy jag avskyr avsked. Kommer inte bara hädanefter hälsa på och ta en fika sådan är inte jag för jag vill så gärna arbeta och tjäna pengar... Oj oj man har ju 24 år kvar att arbeta så hur ska det bli.....

Min coach ska försöka höra om jag kan jobba lite sen till hösten hoppas hoppas det går vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0