Heldag Medlefors

Mycket trött. Cyklade mot Medlefors, pengar idag.Puh. Betalat avgiften för att vara med på avslutningen. KOSTLÄRA: handlade om vitaminer som delas upp i fettlösliga, A-vitamin, B-vitamin,E-vitamin samt K-vitamin. Vattenlösliga, alla B-vitaminer, C-vitaminer. Det fettlösliga tas i samband med fett. Vattenlösliga: har en mer övergripande roll i ämnesomsättningen. Fick också ett frukostalternativ: Äpple, apelsin, keso, avokado samt nötter.
1:a GRUPPVÄGLENINGSLEKTIONEN: handlande om förändring, en ny fas i livet, Utmaning. LUNCH: allt möjligt gott!
2:a GRUPPVÄGLEDNINGSLEKTIOEN: Vad som försvårar förändringen. När vi slutat lektionen sa jag - det var jag som mailade och tackade dig! - Jo jag vet sa hon och kramade om mig lite. -Visst fick du svar tillbaka utbrast hon.
Detta var det mailsvar jag fick från Catrin, lärare på Medlefors när jag tackade henne och hoppades hon skulle komma ihåg situationen:

Jag kommer ihåg och blev jätteglad över att det kändes bra för dig! Du ger mig en tydlig påminnelse om att även om vi människor ser starka ut på utsidan, så finns det mycket vi bär på inombords som aldrig syns. Det är viktigt att vi ser varandra. Det har vi alla behov av!
Kram Catrin M
Cyklade mot stan, handlade och provade kläder och jag kan faktiskt ha en mindre storlek på vissa kläder nu. Positiv glad överraskning och säkert också för jag håller igång så mycket. Betalade resan till Uppsala.
Oj så trött var tvungen att sova.
Såg lite tv och sen senare Simon in American Idol!

Kommentarer
Postat av: Funderare

Uppskattar dessa människor vars mail du citerar offentligt att du gör det?????? Carin M och nu den här läraren. Det är skrivet till dig,inte för hela världen att se!

2007-04-25 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0