Lördagen 28 april

Lite slutkörd när jag vaknade, även hängig och frusen. Ej bra. Mor förbi med matpaket. Var förbi moster och pratade lite om konserten och visade mina signerade skivor, dom är kult nu. Sen till Stigs, blev bjuden på fika av systerkompisen. Hennes mor var med så vi hade en trevlig fikastund.
Åkte hem. Dags för på minuten. Kompis ringde, stod bra i tidningen om konserten. Trollade i lägenheten så det blev bra. Åt parisare en gång och döm om min förvåning, det var riktigt gott! Stina hade Marie G och Britt E i programmet,bästisar sen 60-talet. En av programledarna i Förkväll. Bryan Ferry, one of my absolute favorite artists!
Sen begav jag mig till bussen, som skulle ta mig till Uppsala och bror och hans lilla familj. Sov nästan ingenting på bussen ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0