Måndag 2/4

Ställt klockan på 8.30. Möte idag på Aurum ang konferenspraktik. Klart med två dagar i veckan. Men egna jobbkläder, jag ryser och fryser. Hur ska det gå.....Måste lösa det på något sätt. Sen begav jag mig mot Erikslid och sjungning kl 13. Hann precis, men dom hade redan gått upp till äldreboendet. Letade ett tag, men gav upp. Gick mot stan igen. Gjorde flera ärenden. Hemmavid vid 15.00. Tittade på min telefon och såg att körledaren från Ta Ton hade ringt mig. Jag sms:ade och mailade att jag var ledsen att jag hade missat  sjungningen. Hon ringde sen och jag fick förklara, då kändes det bättre. Det visade sig att jag kunde ha fått åka med henne dit. Ikväll övade kyrkokören, och hon erbjöd mig vara med och sjunga. Tyvärr kunde jag inte i påsk. Heltokig måndag.
Mailade lite mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0