Onsdag 18:de

Ingen höjdarmorgon. Men dock lite sovmorgon. Trist hann inte äta. Cyklade till Medlefors, och döm om min förvåning var inte knäet mycket bättre, skönt. Två timmar sång, min terapi i livet. Gick med en KOM:are och diskuterade upplägget i detta projekt som vi faktiskt är tvingade gå på för att få behålla aktivtetsstödet. Cyklade hem, och väl hemma fixade lite mat. Tanken var att jag skulle åka in till stan och fika med systerkompisen, men tyvärr mådde jag inte något vidare att jag fick ställa in, trist för henne som satt redan på plats och väntade. Hon blev nog besviken, men jag ringde och lämnade meddelande och sms:ade. Vilade till 18-tiden. Körkompisen hämtade mig, och tyvärr hade inte hon någon värktabl. Ulla Skoog ikväll. Hon är såå cool!!!! Vi skrattade gott i två timmar. Hon var så väl förberedd, när en karl kom försent tog hon fram den största ficklampan och lyste honom rakt i ansiktet, frågade vad som hände och tipsade honom från scenen var han skulle sitta, naturligtvis skulle han tränga sig in i en rad, och publiken tjöt av skratt! När någon hade besvärlig hosta gjorde hon något av det, eller när hon hörde någon prasslande med påse. Även dom som satt längst fram fick vara med i showen, hon talade med "personalen" och "trucken" som hon kallade killarna och ena killen fick också sjunga i mikrofon! Den risken får man ta med att sitta långt fram. Gardell gör också så på sina shower.
Hemma efter 21 och förberedde för praktik torsdag 19 april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0