Onsdag 25:de

Skönt med en lugnare morgon. Eftersom jag så dålig nattsömn, så måste jag ta igen mig ibland. Cyklade i motvind och det var tungt mot Medlefors folkhögskola. Idag KÖRSÅNG: för mig terapi och jag känner också att jag har blivit starkare i sången och som människa när jag tagit mig den möjligheten som terapiform och i den här sånggruppen trivs jag så bra. Känner mig så ensam annars på Medlefors...Cyklade sen efter sången och en kille som går samma som jag hade jag sällskap med mot stan. Han berättade att han och Handelsman hade gått på mycket samma grejer i nästan 10 års tid. Kollade på present till Py och kort som jag ska skriva själv. Tanken med det är att hon ska komma ihåg mig och när hon var och sjöng med S:t Olovs kyrkokör. Köpte tvättmedel för måste fixa kläderna jag ska ha till resan...
Förbereda för praktik imorgon torsdag, många åtaganden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0