10:de maj

Upp och iväg på praktik. Gjorde iordning citron och lime fat och konferenslokalerna. Sen frukostdisken. FRUKOST. Fortsatte med disken. Sen hundratals människor på lunch, satte mig en stund och åt LUNCH: Paella. Ordinarie tingade mig att hjälpa till med disken hon sa - du går väl ingenannanstans sen utan är här och jag sa -klart jag hjälper du vet ju att jag hoppar in där det behövs. Fick höra att jag var duktig på hålla undan disken.
Skyndade mig hem för att byta om. Klockan 17 blev jag bjuden på tacobuffé på Carl- Viktor. Mycket gott och trevligt! Sen fick jag skjuts till kören. Inte många sopraner. Bara tre personer i den stämman. Vi sjöng pingstsånger och sen MESSIAS för full hals, det var så kul att bara vara några få och vi ville aldrig sluta sjunga. Många undrar i kören om jag känner Py, och jag säger genom att jag skriver och vi pratar i gästboken om olika ämnen samt genom texterna och musiken. Vilket är sant! Fick lift hem. Gjorde iordning för praktiken. Fortfarande krångligt när jag satt vid datorn. Nannade ganska fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0