11:de maj

Sovit bättre faktiskt. Mostern varnade att cykeln var rent ut sagt livsfarlig! Styret rackligt och sadeln ej bra. Vet inte vad som hänt. Kom fram till slut och gjorde iordning citron och limefat en anställd - vad fint du gör! Ordnade och fixade till konferensgästena och chefen sa går det bra, du börjar kunna det här. Lite frukostgäster. FRUKOST. Diskade ändå köksdisken klart. Vaktmästaren hade velat ha min hjälp för finjustering, men jag lovat vara i disken och han sa -vår firma har upphört! Jag förklarade för honom att mycket disk till lunch och blev tillfrågad om att hjälpa till. Då sa han - det är en annan sak det. Hundratals gäster på lunch, så fyllde på mat och svarade på gästernas frågor. "Gäster det är mitt liv det se" Vi var tre i disken, men fick bort det mesta snabbt och fick lite LUNCH: kycklingspett med ungsgrönsaker, ris, potatissallad, sallad och kycklingklubbor. Gott.
Efter dagen slut handlade lite. Åkte hem och städade lite. Såg "Talang 2007" sen var det kört somnade i soffan. Vaknade och satte mig och skrev klart i bloggen.
Trött och migränkänningar efter en hektiskt vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0