10 april

Storm idag igen.... Sms:ade med kompis från Sörmland ang svart skjorta som hon beställt på postorder.
Hade tänkt åka iväg och få påskrift av aktivitetsstödet, men tight med tid. Fick svar på mail från handläggaren på AF att efter 14 11 april får jag hjälp med det.
Gjorde det sista inför kompis skulle komma. Fått låna mosters cykel och hojade iväg och köpte frimärken till viktig post.
Efter 17 kom kompisen. Vi satte pajer i mikron och gjorde sallad till. Vi spisade paj och cd-skivor med en svensk artist och min kompis börjar förstå att det är något storslaget vi ska vara med om 27 april.
Såg Heart break hotel för andra gången, den var lika smårolig som första gången jag såg den. Ett fantastiskt naturligt skådespel av Maria Lundkvist "gummikvinnan" som är kvinnliga motsvarigheten på Gösta Ekman. Inget dåligt betyg. Det är egentligen komiker som blir mest äkta när de spelar allvarliga filmroller.

Satte mig vid datorn och hade fått ett fint mail av min syster, som skriver: Du är en fantastisk människa med inlevande förmåga och ett superminne då andras minne sviker. Dom orden värmde. Det är en fin egenskap att kunna ge varann varma komplimanger.

Kommentarer
Postat av: Gilligan

Hihi, du är så rolig! Förut skrev du ut att ni ska sjunga med Py Bäckman, nu skriver du bara "artisten" eller "en svensk artist".......

2007-04-11 @ 06:08:03
Postat av: Cattis J

Hej Gilligan!
Jag har svarat i gästboken.
Varma hälsningar
Cattis

2007-04-11 @ 12:49:06
URL: http://sunnyhill.blogg.se
Postat av: Anonym

Du kämpar. Det är bra. Du får gärna lämna en kommentar i min blogg (blogg.aftonbladet.se/26) där du berättar mer om din bakgrund, arbetslöshet och så. Är du en av dem som sliter för arbete och såras av en del kommentarer på itnernet och från regeringshåll?

2007-04-12 @ 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0