Tisdag 17:de

Denna morgon, var inte en solskensmorgon. Men plikten kallar. Gjorde mig iordning och begav mig till Medlefors suck stön pust efter såå lång ledighet. Kostlära stod först på programmet, vi pratade om antioxidanter, fria radikaler. Finns både det som är bra och det som är dåligt. På rasten satt jag kvar, har som ingenstans att ta vägen. Pratade med killen jag satt med. Fick också av läraren, mailadressen som jag själv letat efter alltså
 den gröna och röda listan= maten vi egentligen ska välja att lägga i våra kundvagnar. Sen gruppvägledning första lektionen: innan pratade med en kille som är konstnärlig och även han minns att jag satt på annan plats veckan före. Denna gång diskuterade vi hur man ska formulera målet, Min historia, Min situation idag samt att nå målet. Jag har ju fullständigt klart för mig vad jag strävar efter eller likande.

LUNCH: mycket god mat tog jag för mig, men sen när jag skulle sätta mig fast inte en plats och jag blev bara stående utan att veta vad jag skulle göra, aldrig varit så osäker i det otrygga och samtidigt så trygga värld där vi befinner oss i likande situationer. Sjunga klarar jag göra inför folk men inte ta sådana här beslut var man ska sätta sig i en matsal bland andra främmande människor. Läraren från Gruppvägledningen sa - sätt dig på flanken vid det här bordet där verkar det sitta många KOM:are, så det gjorde jag. Pratade med en människa som även hon som jag jobbat som läkarsekreterare, det var trevligt men plötsligt är det en annan lärare som säger - när du har ätit färdigt kan du väl flytta på dig så det blir lättare komma fram. Det blev en stor grej för mig, luften gick ur. Att jag tog så illa vid mig kanske var därför det inte var någon solskensmorgon för mig. Andra gruppväglednlektion se ovan. Sedan strosade jag i lugn och ro mot stan. Kom ihåg att rea på Kicks, my favorite store. Köpte schampoo och badkulor.

Mina favorit komedier såg jag och särskilt den som går under namnet Will och Grace och speciellt karaktärerna Karen och Jack som är så roliga!
MIDDAG: rotsaksgratäng(hemmagjord) korv. Brev från en kompis, ringde henne.  Såg HÖÖK, bra krimi. Systerkompisen ringde ang plan A. Blev så glad att hon hade tagit reda på det! Kollade lite mail och mailade.
American Idol med Simons roliga kommentarer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0