En lång dag

Vaknade flera gånger...Hoppade upp och i kläderna. Buss till Medlefors. Tidig. Satte mig en stund i Biblioteket och läste norran. Arbetsmarknadslektioner, handlade om organisationer. Svårt att hänga med. Satt med en trevlig kille i 30 års åldern, vi pratade om ditten och datten. Han visste t o m att jag suttit på samma ställe förra veckan, förvånade att ha sådan koll. KOM-ansvarig sa - är detta sådan lektion där man spelar luffarschack och log.
Jag och killen studerade all den goda maten på folkhögskolan samt hans blå lappar, pizza på Viking.
Sen balans i vardagen och nya ansikten. Vi ska lära oss njuta av de små sakerna i livet. Den sedvanliga lunchen för oss var soppa. Jag hade skrivit upp en box med lax och sallad. Jättegott! Satt med nya kursare. Den ena är konstnär och målar i akvarell och säljer tavlor.
Fortsatte med de att njuta av de små sakerna i livet, vi fick lära oss en slags massage. Ej uppfattat namnet fast jag frågat flera gånger. Tur Konstnärskan och även jag ska gå på psykologilektioner i morgon fre 30/3, sen teater och vi har 10 minuter på att leta upp var dom spelar någonstans.. Teatern är en komedi om en skilsmässa, hur man nu kan skratta åt det.
De två sista lektioner handlade om konsumentvetenskap, då hänger jag med och mindre grupp och då snackar jag. Sen gick jag hem så jag får lägga till 2 timmars egen promenad på schemat.
Det var meningen att jag skulle gå och sjunga sen, men kom aldrig iväg. Höll på att ramla ihop av utmattning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0