En varm dag

Det var svårt att komma upp den här dagen, men till slut så...
Jäktade till bussen men hann! När jag kom till Medlefors så var "elevlunchen" slut. Lite förnärmad. Jag är i medelåldern och går på KOM-projektet. Af samarbetar med folkhögskolan. Blev en macka ute i solen, men några i övre medelåldern trängde sig ner på samma bänk så blev en kort lunch.
Sprang på min handledare, så fick hon förklara igen eftersom jag har inte lyckats förstå hur allt är upplagt... Denna osäkerhet att inte få veta tydligt hur det hänger ihop.

Två sånglektioner, och två sångarkompisar som också går KOM-projektet träffade jag på. Vi pratade lite om hur svårt det kan vara med dessa olika grupper, där det är olika människor varje gång. Det hade ju varit bättre om vi var en grupp som lärt känna varann och följts åt på raster, lunch osv.
Sen promenad till stan i det vackra vädret.. Handlade lite kort och små marmeladburkar och om jag vågar ska jag ge kändisen vi ska sjunga med 27 april en liten presentkorg med marmelad och thé osv
Gick vidare till Rusta, och hittade en hel del där. Saker som jag sett i reklambladet.
Ja nu fick man lägga till 2,5 timmes egen promenad på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0