Medle Folkhögskola

Smidigt med buss tidigt på morgonen. Hittar ej först, får hjälp.
Is och nysnö, ramlar och kunde slagit mig halvt fördärrvad.
Fyra nya. Två kvinnor, två karlar. Tänk att handelsman från Rag och jag hamnat på samma projekt. Känner ej igen mig. Märklig situation. Handlade på hans lanthandel som barn....
Mycket info. Ingen presentation. Det klarar vi av i korridorerna är deras motto.
Lägga upp sin egen vecka efter förmåga. Även obligatoriska lektioner som vi måste gå på.Lite skoj med vårhälsning. Nu är det Hej mitt vinterland......
Våren som bortblåst. Blickar ut över ett snölagt Norrland.
Natten mörker sänker sig.......



Titta gärna in i gästboken under "länkar" och skriv en rad och gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0