Stormig dag

I går kväll fick jag ett trist samtal, kompisen som lovat hälsa på i påsk orkade plötsligt inte resa upp till norrland. Luften gick helt ur. Kände mig lämnad i sticket och sitta i 6 dagar utan umgänge är tungt.
Gjorde mig iordning och tog bussen till Medlefors. Sprang på min handläggare från Af, och det var trevligt att se henne utanför Af:s dörrar. 2 lektioner psykologi. Mitt i allt kom min handledare Sara och frågade efter mig och en annan tjej. Hon hade ordnat ett möte till mig måndag 2/4 på hotel Aurum ang konferenspraktik (jag gjorde praktik på det här hotellet redan 2003, men då ej konferens.)Så hela lektionen försvann för jag bara hade konferenspraktik i skallen.
Sen gick vi under kulvertarna till gympasalen, och skulle se teater av K. Lugn. Rut och Ragnar. Komedi om en skilsmässa.
Åkte till stan. Handlade lite. Var hem och läste mail och sms. Plötsligt så blir det en händelserik påsk. Trevligt.
Körkompis kom och hämtade mig. Vi gjorde ärenden på stan och var sen till Scandic och åt vårbuffé, mycket gott! Fantastisk trevlig personal! Efterrättsbord med en gudomligt god jordgubbscheesecake. Ska förberda för att mor ska hit på bed and breakfast. Så slut och vet inte hur jag ska orka städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0