Vacker dag

Vaknade flera gånger... Steg till slut upp. Mår inget vidare, tycker det påverkar mig omställning av klockan.
Efter tio pratar om Astrid Lindgren denna vecka. Hennes dotter är en kopia av henne själv, och talar mycket likt.

Lyssnar på Dolly Parton, very best of och minns...de gamla låtarna som jag och kusinen växte upp med. Förvånade sitter flera av texterna kvar efter alla dessa år....
Dags för övning med Ta Ton,trevliga sånger till framträdande 2/4, Erikslid. Föreslog överstämma på tredje versen av Härlig är jorden och det tyckte körledaren och de andra att jag skulle sjunga.
Märkligt, men konfirmationsledare var i Sörböle kyrka. Jag minns henne från 80-talet att jag som 14 åring var på konfaläger i Skellefteå. Bara 26 år sedan, jag ryser och fryser...

Var till Karma och gjorde några mörka stripor(som norskan säger)samt flätan, blev mycket fint och kul förnya sig.

Kommentarer
Postat av: Lostman

Aha, våren är i antågande nu när stripor och flätor är på plats! Vet inte om biljetter finns kvar men den som önskar få en livslevande skymt av Henke L. kan försöka få en plats i inspelningen av Stina på SVT i morgon. Inspelningen börjar kl 17. Ett vårtecken oxå när landslaget börjat springa på boll gemensamt!

Må väl i vårens takdropp!
L

2007-03-27 @ 17:48:49
Postat av: Anonym

Aha, våren är i antågande nu när stripor och flätor är på plats! Vet inte om biljetter finns kvar men den som önskar få en livslevande skymt av Henke L. kan försöka få en plats i inspelningen av Stina på SVT i morgon. Inspelningen börjar kl 17. Ett vårtecken oxå när landslaget börjat springa på boll gemensamt!

Må väl i vårens takdropp!
L

2007-03-27 @ 17:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0