16:de maj

Det blev praktik idag onsdag för att torsdagen är en röd dag. Jag skötte själv disken och städningen i matsalen. Så glad och tacksam över att jag får frukost och LUNCH: bestod av Ungsstekta grönsaker, gott kött, sås, potatisklyftor och god sallad. Slutade 15.25 sen skynda jag mig hem och bytte om. 16.30 övning med pianist i kyrkan och det mötet var så trevligt och vi hade så fint samarbete att vi kommer att jobba ihop sen i framtiden också. Så glad att jag har hittat så duktig pianist som sjunger stämmor och hittar på komp osv. Detta blir jättebra! Så i december när jag kommer är jag tingad för adventkonserter och Messias.
Sen skulle jag och moster äta en avskedsmiddag som bestod av förrätt: skagentoast, varmrätt: grillad fläskfilé med kantarellsås, vi drack ett spanskt vin till och tog sen en kaffe och Baileys. Baileys med is var jättegott!
Sen vinglade jag tillbaka hem. Kanske lite väl mycket att dela på en flaska vin.
Satte mig vid datorn när hemmavid.
Mailade och skrev i min blogg osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0