4:de maj

Tågmannen väckte henne och frågade om hon tappat något. Dom gick iväg och jag tror hon förklarade och fick tillbaka det. Hon kom till rätt stad och fick rätt väska med sig.
Vi var på Skellefte busstation i tid. Släpade hem mina väskor. Lejonet visste inte vem som skulle komma idag och blev jätteglad att det var jag och ville gosa och kramas mycket, han hade saknat sin matte. Cyklade till stan och åt en ljuvlig räkmacka för mina sista rikskuponger. Attans också att dom skulle ringa om fjädern till glasögonen klar nu, när jag behöver handla hem lite mat. Som tur är det gratis mat på praktiken.
Cyklade hem. Kollade mail och bloggen osv.
I Py:s gästbok hade hon svarat att det var roligt att jag ville sjunga hennes sånger på mitt framträdande 17 juni, och att dom snart skulle komma ut på förlaget. Sen hade hon också tackat för presenten som stod på hennes bord nu. Kul att det blev lyckat!
Renbäddade sängen och skulle sova bara en stund men small av. Pratade i telefon och fortsatte sen att skriva i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Lostman

Vad gott att höra att du hittat hem!
Och "renbäddat"sängen var då ett uttryck som jag inte hört på länge men förstår och vet känslan av att sjunka ner mellan rena och luftiga lakan!
Må nu så bra och spendera så mycket tid du kan i vårsolen, eller "friska luften" som jag och min son kallar det. För man behöver ju inte sitta och bränna sig, solen är stark nog ändå!

/Lost

2007-05-05 @ 08:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0