Idag 60 inlägg i bloggen!

Mår inget vidare idag heller, men får vila till 07.40. Gör mig ordning och cyklar mot Aurum, idag strålande sol! När framme tar jag hand om frukostdisken först,sen torkar jag borden, alla stolar, vaserna, karen med salt och peppar. LUNCH: åt kolettrad, några potatisar, sås och grillade grönsaker. Dammsög hela matsalen. Sen eftermiddagsfika. En 22-årig kock jobbar där och han är så gullig och intresserad av alla människor för plötsligt hör jag han säga till mig - Goddagens! och frågar om jobbade igår torsdag och lite Torkar hela golvet i matsalen och det blev så fint och trevligt där! Tar hand om diskad disk. Innan jag går så säger jag hej till kocken och han säger med glimten i ögat - ha det så trevligt i helgen! och frågar om jag kommer nästa vecka och när. Säger ha det så gott tills dess (Vad paff jag blir!) Aj aj aj dessa vårkänslor.
Cyklade hem sen i det vackra vädret. Renbäddade sängen och tvättade upp sängkläder och kläder.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej o tack för din kommentar hos mig. Är gärna med på myspace. :) Kukl att höra av dig igen.
kram
Niklas

2007-05-20 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0