Ett vykort i form av ett hjärta damp ner i brevlådan.... 12 februari

Helt slut var jag när vaknade den här morgonen. Men ändå ställt mobilen på samma tid och uppe och sätter mig och jobbar framför datorn.
Telefonsamtal. Kompis varit på kryssning. Handlat två små miniflaskor Xanté och lite choklad. En annan har ju så lite att röra sig med.
Fick också en glad överraskning denna dag, ett vykort i form av ett hjärta damp ner i brevlådan från min nya syster kombinerat med tidig hälsning på födelsdagen. Blev rörd, något som jag alltid blir om får någonting eller om det står vackert skrivet.
En slant sattes in från norr, den får jag låna. Lite lilla julafton. Lite senare beger jag mig ut och handlar.....Trevligt. Kanske känns det lite bättre.
Äta lite av den där woken jag tillagade igår. 
Inte så mycket mail och inte något jobb direkt att söka idag. Får inte ge upp utan måste fortsätta leta och hoppas hoppas att vår tur ska komma detta år, vi som har så lite jobb......
  


Kommentarer
Postat av: Niklas

Ett inlägg till denna människas upplevelse är gjord på
min blogg som besöks av ganska många. Läs gärna

http://blogg.aftonbladet.se/26/perma/743200/

2008-02-22 @ 12:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0