Ett nytt år har börjat...

Hemma igen i Stockholm efter att ha varit på lång Norrlandsvistelse. När jag tittar ut genom fönstret så ligger höstlöven kvar i januari, det är märkligt..

Ja komma hem till inte någon sysselsättning alls är plågsamt...Af vill träffa mig 14 januari men det är oroväckande..för vet inte vad som ska ske... Var ju tvungen att vila upp mig i norra Sverige efter den första svängen...

Mitt nyår var fantastiskt trevligt vi avnjöt fläskfilé, potatisgratäng, brysselkål, morötter och sallad och drack vin och öl till. Tonåringen ville se Simson men det gick ju ganska snabbt..Till det efterrätt som bestod av glass med hemgjord sylt och godis och nötter som snacks. Sen fyrverkerier och skål för 2008!

Har också gjort 4 sjungningar med gitarrist/pianist 10 juni Sjöbottens bönhus, 17 juni Söböle kyrka,30 december Anderstorps kyrka samt 6 januari Sörböles kyrka. Fantastiskt roligt att lägga upp ett eget program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0